03
май
2021
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы орта мектебінде «Рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласын жүзеге асыруға бағытталған «Наурыз шуағы» атты мерекелік
15 наурыз наурыз - Шежіре күні
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы орта мектебінде «Рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласын жүзеге асыруға бағытталған «Наурыз шуағы» атты мерекелік іс - шара аясында , 10 «А» сынып жетекшісі Қуандықова Райхан Тұңғышқызының ұйымдастыруымен , биология пәнінің мұғалімі Рәпілбекова Айнұр , ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Қалиева Бағиланың үйлестіруімен «WhatsApp» әлеуметтік желісі арқылы 15 наурыз - Шежіре күніне орай , сынып сағаты жоғары деңгейде өткізілді .
Сынып сағатында , отбасылық тәлім - тәрбиенің негізі - қазақ халқының ежелден келе жатқан шежірелік жүйесі - жеті атасын білуі арқылы , жеті атаға толмай , қыз алыспау туралы , қазақтың тәрбиелік дәстүрін арқау ету арқылы ұғым қалыптастыру көзделді .
10 «А» сынып жетекшісі Райхан Тұңғышқызының , сынып оқушыларының таным деңгейін тарызылау мақсатында , жеті атаны былайша таратады : бала , әке , ата , үлкен ата , баба , түп ата , тек ата дей келе , адамдар атасынан - төмен қарай атағанда , ата - тек жалғасады : ата , әке , бала , немере , шөбере , шөпшек , немене . Мұнан соң , туыстық атаулар әрі қарай : жүрежат, туажат , жұрағат , жат жұрағат , жегжат , жамағайын болып кете береді . Жеті аталық ұстаным : әрбір қазақтың , бабалар рухының алдында жауапкершілік сезімін оятатын күшке ие . Ол - этникалық тұтастықтың қуатты арқауы , темірқазығы . «Ата - тегін айтқанның айыбы жоқ» деп ұрпақтарына , жеті атасын білуді өсиет , аманат етіп айтып кеткенін жеткізуі сәтті шықты .
Биология пәні мұғалімі Рәпілбекова Айнұр , ағылшын тілі пәні мұғалімі Қалиева Бағиланың өз кезегінде , ел арасында өткен өмір тарихын - өте жақсы білген «Шежіре адамдар» болғаны ; Олардың қазақтың ата - бабадан келе жатқан салт - дәстүрін , заңдарын , әдет - ғұрпын , ай - күн есепті жақсы білгені , көшпелілердің дүниетанымын жете түсінгені , небір аңыз - әпсана , жырларды жадында сақтағаны туралы бағыт берулері құнды болды .
Сынып оқушыларының , қазақ халқының ежелден келе жатқан шежірелік жүйесіне сәйкес , жеті атаға толмай , қыз алыспау туралы өздері білетін мәліметтермен ой бөлісулерінің тәрбиелік мәні зор болды . .
Жеті атасын білген ер - жеті елдің қамын жер . Ел ертеңі , өнегелі жас өркендер - жеті атасын , өз тегін біліп жатса , ол - тектіліктің белгісі .
Жеті атаны білу - парыз!
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы орта мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Түменбаева Сәуле Әбдірахманқызы
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы орта мектебінде «Рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласын жүзеге асыруға бағытталған «Наурыз шуағы» атты мерекелік іс - шара аясында , 10 «А» сынып жетекшісі Қуандықова Райхан Тұңғышқызының ұйымдастыруымен , биология пәнінің мұғалімі Рәпілбекова Айнұр , ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Қалиева Бағиланың үйлестіруімен «WhatsApp» әлеуметтік желісі арқылы 15 наурыз - Шежіре күніне орай , сынып сағаты жоғары деңгейде өткізілді .
Сынып сағатында , отбасылық тәлім - тәрбиенің негізі - қазақ халқының ежелден келе жатқан шежірелік жүйесі - жеті атасын білуі арқылы , жеті атаға толмай , қыз алыспау туралы , қазақтың тәрбиелік дәстүрін арқау ету арқылы ұғым қалыптастыру көзделді .
10 «А» сынып жетекшісі Райхан Тұңғышқызының , сынып оқушыларының таным деңгейін тарызылау мақсатында , жеті атаны былайша таратады : бала , әке , ата , үлкен ата , баба , түп ата , тек ата дей келе , адамдар атасынан - төмен қарай атағанда , ата - тек жалғасады : ата , әке , бала , немере , шөбере , шөпшек , немене . Мұнан соң , туыстық атаулар әрі қарай : жүрежат, туажат , жұрағат , жат жұрағат , жегжат , жамағайын болып кете береді . Жеті аталық ұстаным : әрбір қазақтың , бабалар рухының алдында жауапкершілік сезімін оятатын күшке ие . Ол - этникалық тұтастықтың қуатты арқауы , темірқазығы . «Ата - тегін айтқанның айыбы жоқ» деп ұрпақтарына , жеті атасын білуді өсиет , аманат етіп айтып кеткенін жеткізуі сәтті шықты .
Биология пәні мұғалімі Рәпілбекова Айнұр , ағылшын тілі пәні мұғалімі Қалиева Бағиланың өз кезегінде , ел арасында өткен өмір тарихын - өте жақсы білген «Шежіре адамдар» болғаны ; Олардың қазақтың ата - бабадан келе жатқан салт - дәстүрін , заңдарын , әдет - ғұрпын , ай - күн есепті жақсы білгені , көшпелілердің дүниетанымын жете түсінгені , небір аңыз - әпсана , жырларды жадында сақтағаны туралы бағыт берулері құнды болды .
Сынып оқушыларының , қазақ халқының ежелден келе жатқан шежірелік жүйесіне сәйкес , жеті атаға толмай , қыз алыспау туралы өздері білетін мәліметтермен ой бөлісулерінің тәрбиелік мәні зор болды . .
Жеті атасын білген ер - жеті елдің қамын жер . Ел ертеңі , өнегелі жас өркендер - жеті атасын , өз тегін біліп жатса , ол - тектіліктің белгісі .
Жеті атаны білу - парыз!
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы орта мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Түменбаева Сәуле Әбдірахманқызы